Danmarks Indsamling

En gang om året går 12 humanitære organisationer og DR sammen og samler ind for at hjælpe mennesker i nogle af verdens fattigste lande med at nå FN’s Udviklingsmål. Siden Danmarks Indsamling blev afholdt første gang i 2007, har danskerne bidraget med over 1,7 milliarder kroner, der har hjulpet mere end otte millioner mennesker til en bedre tilværelse og fremtid. SOS Børnebyerne har været med fra begyndelsen.

Her kan du læse om årets projekt og om, hvad pengene fra tidligere års indsamlinger er gået til.

Støt børn ramt af katastrofer

Med dit bidrag kan vi hjælpe, der hvor det gør mest ondt ❤️

Giv et bidrag