VERO MODAs mors dag-kampagne #Loveofmothers hylder mødre i alle afskygninger – særligt SOS-mødre, der giver forældreløse og udsatte børn omsorg. Derfor er alt overskuddet fra kollektionen gået til SOS-børnebyen på Zanzibar. Det har udløst en stor donation på 320.000 kroner.
“Vi er dybt taknemmelige for den flotte donation, der er med til at sikre, at børnene i børnebyen på Zanzibar får en tryg og kærlig opvækst i en SOS-familie med omsorg, skolegang og plads til leg og udvikling,” siger Mads Klæstrup Kristensen, direktør i SOS Børnebyerne.
VERO MODAs kampagne blev udarbejdet i samarbejde med Brand Institute, Le Management, Dropp TV, HOOD Agency og on time PR GmbH.
Samarbejdet med Hood Agency og Le Management har bidraget til at skabe mest mulig hype omkring kampagnen. Fire ambassadører fra de to bureauer har hver især designet et personligt håndskrevet mærkat til en t-shirt, som har været en del af kollektionen. Derudover har over 100 influencere bakket op og skabt opmærksomhed om kampagnen på deres sociale platforme.
Dropp TV og syv af deres kunstnere har støttet kampagnen ved at vise deres kærlighed til moderskab. Hver kunstner har skrevet og produceret en sang om moderskab og en t-shirt med et personligt mærkat.
Sammen har de gjort det muligt at støtte udsatte børn her og nu – og samtidig skabe en forandring langt ind i fremtiden.
Et strategisk partnerskab med SOS Børnebyerne kan hjælpe dig med din ESG-agenda. Som international NGO forankret i knap 140 lande, har SOS Børnebyerne et indgående kendskab til lokalsamfund verden over – og vi kan derfor være en god strategisk partner i dit arbejde med ESG. Læs mere her
Du kan også finde vores gratis CSRD guide her.